Post by coodetelbookcbe on Feb 8, 2022 0:24:23 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Ginger ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Ginger IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Talking Ginger 2022 version ▞▞▞
jeg kan lide det dette spil gør mig glad giv mig 3 stjerner
At tale ingefær er et dejligt spil, men hvis man ser godt efter, er der en mand i hans øjne
Dette spil fik mig til at se sej ud☺ det er så godt! Bedøm 5 stjerner, hvis du vil, bedømmere!!!!!! Også, ikke kun denne drilske kat kopierer din stemme, han sidder bare der med fede ting for at ændre sin pels/ansigt
Jeg elsker dette spil, men det har ingen interesse, derfor giver jeg kun to stjerner
Minder for meget om de andre apps, men det er ok!
Jeg kan godt lide dette spil, fordi det er så sjovt, at du kildrer ingefærs fødder, at han griner af mig og gentager, hvad jeg siger, og du børster hans tænder ved at trykke på tandbørstetimer-knappen, og du trykker på stiksavsknappen for at sætte billederne sammen igen og tørre hans hår!
Говорящий Джинджер Развлечения wiy
Dette spil er virkelig kedeligt. 😴😴 Vi har kun 4 ting at lave. Grafikken er heller ikke god. 😒 Jeg vil have nogle flere funktioner som at sove, spise, lege osv.
Ja det er så godt at man kan spise
Det er et fedt spil, MEN DER ER NOGET SKÆRLIGT, HUN SER DIG BLI ADVARET
Ikke sikker..... Jeg så YouTubere afprøve apps som denne, såsom at tale Tom/tale Angela og tale ingefær, der var så mange dårlige anmeldelser, der sagde, at det er dårligt og ikke for at få det, men jeg ville prøve det selv, da jeg åbnede appen Jeg troede, jeg så en mand med en hvid maske ved siden af et vindue i gingers øjne, men det kunne også bare være animationen, den bad også om mikrofontilladelser. Jeg sagde nej og spørg ikke igen, og appen ville ikke stoppe med at spørge for mikrofontilladelser
For mange annoncer
Spillet er sjovt, men hvis du kigger grundigt efter og Gingers øjne, kan du se nogen i hans øjne, når du børster hans tænder, kan du se et vindue, lad være med at downloade dette spil til børn, fordi der er stalkere i dette spil og i Talking Angela and Talking Tom spiller ikke dem
Hvorfor er vi alle så dumme? Der er ingen mand i Ginger's øjne, du får ingen kamera- eller lokationsadgangsprompt på din enhed, når du åbner, hvilket betyder, at appen IKKE KAN få adgang til din placering og dit kamera! Det er en god app til børn omg jeg kan ikke tro på jer
Den er god men der kunne godt være lidt flere ting at vælge imellem
Godt spil..men det er lidt kedeligt..der er ikke noget at gøre..du kan prøve..det..
Meget god app til børn jeg elsker det 💜men i gingers øje nogen i øjnene så. Er lille skår
Jeg spillede dette spil før, det er så fantastisk (jeg spillede det, da jeg var 5, men nu er jeg 9
Det er et meget sødt børnespil, men det er fyldt med reklamer, hvoraf de fleste ikke er passende for børn. Disse annoncer er overalt i showet og meget nemme at klikke på, uden nogen voksenblokering for at forhindre børn i at få adgang til dette upassende indhold eller downloade ting.
Meh... efter min mening er spillet lidt kedeligt... men lad mig rydde din dumme teori ud... den ting i ingefærøjne hedder ✨refleksion✨ så så kan spillet i øvrigt være mere ✨REALISTISK✨ hvis spillet var faktisk farligt... hvorfor er det så ikke forbudt? 🤭🤭🤭
God app
Det er godt fordi man kan lave så mange ting
Sonic 4™ Episode I Arkadne igre yas
sødt lige noget for ungerne. man kan tage det på child mode GENIALT
Talking Ginger பொழுதுபோக்கு amwb
Jeg begyndte at spille, så snart jeg så et klovneansigt eller noget i gingers eye's. Jeg tog et skærmbillede og spurgte min ven, og han sagde det samme.. forstår ikke dette spil.
dette spil er det bedste, han kan bruge badeværelset osv. Jeg kendte denne spilvidenskab, jeg var 5 og nu har jeg et 8 outfit 7 I er de bedste elsker disse spil, du laver Fra Diana til Outfit 7 og ignorer de mennesker, der siger det er dårlige forældre og børn dette et godt spil for børn ...
Fryser ved start. 🙁
Nå, folk skriver det som "der er ingen uhyggelig mand", men hvis du så den talende angela-kommet, var der nogen, der hackede ind i angelas øjne og så en zombie, så jeg gjorde det samme, og det, jeg så, er en uhyggelig mand, MEN jeg tog et skærmbillede, og jeg så det it's cleary photo shop Talking ingefær er et sikkert spil, den uhyggelige mand er en spøg eller vil gøre dig bange
Der er mange grunde til, at denne app er dårlig. Han bevæger sig underligt, han er uhyggelig fravænningsvåd, jeg kan helt sikkert se kameraer i hans øjne, der er mange grunde til, at denne app ikke er børnevenlig. Plz Afinstaller med det samme. (DIT BARN BLIVER KINNET, HVIS DU IKKE AFINSTALLERER, HAN KAN ALTID SE OG HØRE!!) Der er en mand i hans øjne, der ligner en slank mand, der vil give mareridt
Dette er bare en advarsel om ikke at installere dette "Spil", hvis du kigger på google, kan du se hans øjne som tegneserieøjne, men på "Spillet" ser hans øjne ÆGTE ud, du kan se noget i hans øjne, du kan se et mørkt rum med en lys skærm eller et vindue og en mand (idk hvis dette var på vej for at få folk til at tro, at dette "Spil" er hjemsøgt), men dette er et BØRNSPIL FJERN VENLIGST DETTE!
Sødt spil :-)
Ok, så det her er så uhyggeligt😯😯 Jeg ved godt, at de fik ordnet snakkende Angela, men seriøst, hvis du så laurenzside-videoen, så du øjnene, alle der elsker spillet, tager du sååå fejl! Jeg sletter det, fordi jeg så en cirkel i hans øjne og et sort rum😨😨😨😨 DOWNLOAD IKKE!!!!!! DETTE ER IKKE GODT FOR BØRN EN HACKER HACKET I DETTE!!!😯😱
Godt spil, men trænger til forbedring
Det er ok Hilsen mig
Spil ikke dette spil Jeg har lige set en mand og værelse du er et barn, men ikke spil dette spil du vil så en mand som jeg så en mand to mand og værelse, men har ikke dette spil du vil så mand du spille spil kl. 03.00, du vil, derfor giver jeg 1
Der er nol i hans eys
Endnu et kedeligt dette spil Men jeg går tilbage endnu så mange annoncer på spillet
Grunden til at jeg gav denne tre stjerner er fordi han er sød, men også sådan set ikke kan lide ingefær ☹️ Jeg har ikke så mange spørgsmål om dette spil, men jeg synes lidt det er uhyggeligt, jeg bliver bare skræmt over det han giver mig gysninger når jeg se på ham, og det er bestemt ikke som Ginger, og jeg er helt vild med det ☹️☹️☹️☹️
Det er super sjovt at spille
Talking Ginger Zábava nywp
Det her er mega nice pro mand
Jeg kan ikke lide det, så jeg giver det et femstjernet problem. 1. problem er, at du ikke kan gøre noget, bare rolle og vask. 2. problem er, at der er en fyr i hans øjne, men på skærmbillederne er der tegneserie-øjne, men i appen er der ikke en stalker blandt jer, hvis du downloader !ADVARSEL! Download IKKE
Talking Ginger Zabava bez
Talking Ginger பொழுதுபோக்கு amwb
Fint spil
Læs dette før du downloader, hvis du børster hans tænder, vil du høre et banke, som om det banker på døren eller vinduet også bare ikke se på Ginger's øjne, det er en mand